Spolehlivý internet, televize a telefon k vám domů
Volejte 211 151 211 Nebo uveďte číslo a my vám zavoláme zpět.
+420
Internet Časté dotazy
Než si službu pořídíte...
Je služba dostupná v mojí lokalitě?
Dostupnost služby si můžete ověřit vyhledáním v mapě dostupnosti nebo nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 211 151 211, na kterém jsme k dispozici 24 hodin denně.
Co budu potřebovat k instalaci WIA AirMAX?
Pro správné fungování služby WIA AirMAX je zapotřebí klientské zařízení – anténa. Můžete ji objednat po ověření dostupnosti přímo na našich stránkách. Specifikace a ceny zařízení naleznete zde >>
Kdo mi službu nainstaluje?
Službu vám ochotně nainstaluje náš technik, případně partner WIA. Anténu si ale můžete samozřejmě nainstalovat také sami.
Jak probíhá instalace služby?
Pokud necháte instalaci na nás, navštíví vás v předem domluveném termínu technik WIA, který navrhne umístění antény na vhodné místo s nejlepším signálem. Anténu připevní k anténnímu držáku a protáhne od ní kabel k napájecímu adaptéru antény. Od napájecího adaptéru pak vede další kabel přímo do vašeho počítače.
WIA AirMAX už využíváte...
Co když zapomenu heslo do uživatelského portálu airmax.wia.cz?
Zavolejte na zákaznickou linku WIA na tel. 211 151 211. Pracovník zákaznické linky Vám pošle nové heslo prostřednicvím SMS zprávy na telefonní číslo, které jste uvedli při registraci.
Co mám udělat pro získání internetu zdarma
Stačí předplatit některý z tarifů WIA AirMAX na jeden rok a získáte k tomu jeden měsíc internetového připojení zdarma.
Co ovlivňuje rychlost internetu?
Rychlost služby WIA AirMAX může být až 30 Mbit/s. Udávaná kapacita je hodnota, které bezdrátová technologie dosahuje většinu provozního času v optimálních podmínkách. V praxi může být rychlost nižší, a to v případě méně příznivých povětrnostních podmínek nebo rušení.
Jak postupovat v případě zhoršené kvality připojení?
Během využívání hotspotových služeb WIA může z nejrůznějších důvodů docházet k poruchám kvality připojení. Pro správnou analýzu závady technikem je nutné shromáždit potřebné údaje, díky kterým bude diagnostika problému značně usnadněna. Údaje je možné zjistit prostřednictvím testovacího programu >> stáhnout zdarma testovací program
Chcete se zeptat na WIA TV...
Co znamená posun v čase u WIA TV
V televizním programu si můžete spouštět pořady, které byly vysílány až 50 hodin zpětně. V tarifu WIA TV+ sledovanitv je zahrnutý 50 hodinový posun v čase. Ale například s balíčkem Plus ale získáte 7 dní zpětného přehrávání programů skupiny Prima ke službě WIA TV sledovanitv. Posun je dostupný u vybraných kanálů a je závislý na licenčním ujednání s poskytovatelem obsahu, může se tedy u jednotlivých kanálů lišit a měnit se v čase.
Na jakých zařízeních mohu sledovat WIA TV?
WIA TV sledovanitv - Službu můžete využívat na tabletu, mobilu, počítači a televizi (SmartTV nebo prostřednictvím set-top boxu). V rámci jednoho internetového účtu WIA může být televize spuštěna zároveň na jednom mobilním zařízení (pc, tablet, mobil), SmartTV a zároveň na set-top boxu. K jednomu účtu WIA můžete využívat jeden set-top box.
Pořídili jste si set-top box? Přečtěte si jak postupovat při prvním přihlášení.
Máte set-top box Android pro WIA TV sledovanitv?
Zařízení připojte k televizi podle přiloženého návodu a kontaktujte naši zákaznickou linku 225 372 055, kde vám sdělí kód pro propojení s vaším účtem.
Zajímalo by vás něco o telefonování...
Kdy vyprší můj bonusový SIPY kredit?
SIPY kredit získaný zdarma vyprší spolu s internetovým připojením. Pokud tedy předplatíte internet na měsíc, vyprší za měsíc také váš SIPY kredit.
WIA
Zákaznická linka 24 hodin denně
+420 211 151 211
Zákaznické centrum Praha
WIA spol. s r. o.
Štěpánská 704/61
110 00 Praha 1
Pracovní doba
po-pá:
9.00 - 17.00
(podpora v uvedené době)
e-mail:
tel:
airmax@wia.cz
+420 246 035 411
Zákaznické centrum Cheb
Map
WIA Point Cheb
Kamenná 215/4
350 02 Cheb
Pracovní doba
po-pá:
9.00 - 18.00
so:
9.00 - 12.00
e-mail:
tel:
wp-cheb@wia.cz
+420 351 010 010